LIVE
Facebook instagram Twitter

תקשורת אסטרטגית

תקשורת אסטרטגית

בתכנית הלימודים של מסלול תקשורת אסטרטגית ניתן דגש רב לפרסום, יחסי ציבור ושיווק, ובמיוחד לטכנולוגיות המדיה הדיגיטלית המשנות באופן מהפכני את הדרכים באמצעותן ארגונים יוצרים אינטראקציה עם צרכנים ובעלי עניין נוספים.
זהו מסלול פופולארי לבעלי כישרון השואפים ללמוד, להתמחות ולהשתלב בתחום שעם השנים מתקדם, משתכלל ומשפיע באופן מכריע על חיינו – בעסקים, בפוליטיקה ובנושאים חברתיים.

באמצעות תכנית לימודים המשלבת בין לימודים תיאורטיים לסדנאות מעשיות, הסטודנטים במסלול מפתחים הבנה עמוקה של הצרכן ובונים אסטרטגיית תקשורת שיווקית המבוססת על תובנות צרכניות, ניתוחי שוק ומחקרים כמותיים. דגש רב ניתן לבסיס המעשי-מקצועי המאפשר לסטודנטים התנסות אמיתית במושגי ובתהליכי העבודה הרלוונטיים, כדוגמת: כתיבת בריף אסטרטגי, פיתוח רעיונות יצירתיים, הפקת קמפיינים במדיה דיגיטלית ומסורתית, הכנת תכנית לניהול משברים תקשורתיים, ביצוע מחקרי שוק, ניהול מדיה דיגיטלית, אימונים בתחום הופעה בפני קהל ועוד.

ההכשרה במגוון קטגוריות אלה ונוספות, מקנה לסטודנטים את יכולת ההתמקצעות בכל אחד מהתחומים ופותחת עבורם חלון הזדמנויות לעבודה במגוון רחב של תפקידים בשוק התקשורת האסטרטגית-שיווקית על כל היבטיה: ניהול תקשורת שיווקית (marcom), שיווק, פרסום, דוברות, יחסי ציבור וניהול מותגים במגוון פלטפורמות במדיה הדיגיטלית והמסורתית. בוגרים רבים אף ממשיכים בלימודים לתארים מתקדמים ומשתלבים בתעשייה בהמשך.

במסלול מלמדים חוקרים בעלי ניסיון פרקטי ואנשי מקצוע מובילים בתחומם: בעלי משרדי יחסי ציבור ופרסום ואנשי קריאייטיב בעבר ובהווה, דוברים, יועצי תקשורת במדיה הדיגיטלית, מנהלי מותגים, אנשי תוכן ועוד.